Marketingový specialista
Hledáme do týmu marketingového specialistu.
Co od vás očekáváme?
- Zkušenosti na obdobné pracovní pozici
- Výhodou praxe v B2B a B2C marketingu
- Velmi dobrá práce s PC (Word, Excel, PowerPoint)
- Kreativní přístup a grafické cítění, výborná organizace práce
- Řidičský průkaz sk. B + ochota cestovat
- Zkušenosti s PPC, SEO a online kampaněmi výhodou
Co budete mít na starosti?
- Přípravu a realizaci marketingových aktivit (PR, média, inzerce, online, eventy)
- Koordinaci online aktivit firmy (Meta, LinkedIn, Google Ads, Sklik, SmartEmailing)
- Správu webových stránek firmy
- Tvorbu marketingových kampaní (vizuálně i textově)
- Práci se zákaznickou databází, vytváření informačních newsletterů a SMS kampaní
- Podíl na realizaci firemních akcí pro zákazníky a zaměstnance
- Podporu prodeje a obchodní dokumentaci (produktové listy, marketingové materiály)
- Marketingovou pomoc našemu oddělení QCM školení
- Vytváření obsahu na e-maily, weby, sociální sítě, blog či newsletter a lákavé bannery
- Spolupráce s kolegy z ostatních oddělení a externisty
Co nabízíme?
- Možnost růstu – těšíme se na vaše nové nápady, můžete se u nás posouvat stále vpřed a vzdělávat se
- Náplň práce bude akční a setkáte se se spoustou zajímavých lidí
- Budete součástí pohodového, přátelského kolektivu
- Perspektivní práci na HPP v Brně, ve firmě s 22letou historií
- Odpovídající platové ohodnocení a zajímavé bonusy dle plnění cílů
- Firemní benefity jako stravenkový paušál, firemní akce, příspěvek na penzijní pojištění, dovolená, sick days atd.
- Výbornou kávu každé ráno a společnou snídani každé čtvrtletí
Pokud po přečtení cítíte, že je to nabídka právě pro vás, pak na nic nečekejte a pošlete na e-mail andrea.odehnalova@qcm.cz vypracované následující úkoly:
- životopis s motivačním dopisem
- ukázku dosavadní tvorby (odkaz na svůj blog, reference, sociální sítě, texty, koláže, zkrátka cokoliv, z čeho poznáme, jaký talent ve vás dřímá)
Budeme se na vás těšit!
Obchodní manažer
Hledáme šikovného obchodníka, který posílí náš tým pro oblast Čechy. Naše firemní produkty se v poslední době rozrostly o novinky, které potřebujeme dostat na trh. Jste to právě vy?
Jaká jsou naše očekávání?
- Máte výtečné komunikační, obchodní a prezentační dovednosti
- Proklientská orientace dává vaší práci smysl
- Jste komunikativní a týmový hráč
- Zvládáte výborně práci na PC (CRM systém, MS Office, Internet, Outlook, PowerPoint)
- Odpovědnost, spolehlivost a důslednost vás charakterizují
- Budete často na služebních cestách, jste aktivní řidič a máte řidičský průkaz sk. B
Co budete mít na starosti?
- Aktivní prodej našich vlastních produktů
- Obchodní péči o stávající klienty, osobní kontakt a jejich rozvoj
- Vyhledávání příležitostí a nových potenciálních klientů
- Tvorbu obchodních nabídek
- Realizaci a dokumentaci obchodních případů
- Plnění plánu obratu
Co nabízíme?
- Hlavní pracovní poměr s centrálou v Brně, ve firmě s 20letou historií v oboru internetových technologií a vzdělávání
- Zajímavou fixní mzdu a bonusy s neomezeným růstem
- Možnost růstu – můžete se u nás posouvat stále vpřed a vzdělávat se
- Náplň práce bude pestrá a uvidíte se se spoustou zajímavých lidí
- Budete součástí pohodového, přátelského kolektivu
- Firemní benefity jako jsou stravenkový paušál, firemní akce, teambuildingy, jazykové kurzy, příspěvek na penzijní pojištění, 5 týdnů dovolené, sick days atd.
- Výbornou kávu každé ráno a společnou snídani každý kvartál
Pokud po přečtení cítíte, že je to nabídka právě pro vás, pak nečekejte a pošlete na e-mail andrea.odehnalova@qcm.cz životopis s motivačním dopisem.
Budeme se na vás těšit!
Analytik
Máte dobré analytické myšlení? Dokážete se i ve složitém problému zorientovat, přesně jej definovat a dekomponovat jej na jednoduché dílčí části? Do našeho týmu v Brně hledáme analytika pro analýzy klientských a produktových potřeb.
Co bude náplní vaší práce?
- Analýza klientských a produktových požadavků
- Identifikace klíčových funkcionalit a návrh komponent
- Analytické modelování
- Práce v týmu s produktovými manažery, programátory, návrháři GUI a testery
- Komunikace s klienty a partnery
Jaké jsou naše požadavky?
- Znalost modelování a UML
- Komunikační a vyjednávací schopnosti
- Schopnost jednat s klienty
- Schopnost naslouchat, porozumět a přesně definovat požadavky a řešení
- Týmovou spolupráci
- Samostatnost a spolehlivost
- SŠ/VŠ vzdělání
Co považujeme za výhodu?
- Zkušenost na podobné pozici
- Zkušenost s tvorbou webových aplikací
- Znalost problematiky veřejných zakázek a zákona o veřejných zakázkách
- Znalost problematiky digitálních podpisů
- Anglický jazyk na úrovni porozumění technickému textu
Co nabízíme?
- Práce na HPP
- Firemní benefity jako je stravenkový paušál, firemní akce, teambuildingy, jazykové kurzy, příspěvek na penzijní pojištění, dovolená navíc, home office, sick days atd.
- Motivující mzdové ohodnocení s bonusy
- Přátelské neformální prostředí v blízkosti centra Brna
- Práce pro významné klienty
- Nástup možný ihned
Pokud po přečtení cítíte, že je to nabídka právě pro vás, pak nečekejte a pošlete na e-mail andrea.odehnalova@qcm.cz životopis s motivačním dopisem.
Budeme se na vás těšit!
Frontend senior developer se znalostí React.js
Do našeho týmu hledáme Frontend senior developera, který rád tvoří nová řešení a stejně tak vnímá význam udržitelnosti stávajících služeb a produktů.
Naše stěžejní činnost stojí na projektech v oblasti elektronických zakázek. Spolupracujeme jak se státní správou, tak i se soukromou sférou.
Oceňujeme jednotlivce, který roste spolu s námi v zajímavém oboru.
Na čem pracujeme?
- Vyvíjíme certifikované elektronické nástroje pro správu veřejných zakázek
- Vyvíjíme řešení pro uveřejňování, potažmo obchodování zveřejněných zakázek
- Věnujeme se strategickým projektům
- Podílíme se na konzultacích a vzdělávání za účelem zefektivnění procesů
Co vás s námi čeká?
- Vývoj a implementace front-endu internetových řešení zpravidla v Reactu
- Komunikujeme přes REST API i SOAP
- Vytváření HTML a CSS šablon
- Kódy ukládáme do GITu
- Vyvíjíme agilně v PHP na frameworku Symfony a interním frameworku Marwel
- Data ukládáme do databáze PostgreSQL nebo MySQL
- Údržba a rozšiřování stávajících řešení
- Používáme nejmodernějších technologie
- Nabízíme možnost učit se od zkušenějších
- Uplatníš tvůrčí myšlení
- Nabízíme spolupráci na strategických projektech
S čím u nás budete denně více či méně pracovat?
- React.js (Typescript), Node.js, Redux
- HTML5
- CSS (LESS nebo SASS), Bootstrap nebo MaterialUI, responzivní design
- REST API
- Docker
- GIT
- CI/CD
- Agilní vývoj
Co je pro nás plus?
- Pokud máte zkušenosti s vývojem software, ideálně v oblasti elektronických zakázek
Čím vás budeme motivovat?
- Možností používat moderní technologie
- Podělíme se o odborné znalosti
- Prací na řešeních, které využívá více jak 40 % trhu
- Nabízíme vzdělávací pátky, podporu při účasti na konferencích
- Příjemné kanceláře v M-Paláci s výhledem na Špilberk
- Přátelské prostředí, stabilitu a zázemí renomované společnosti QCM
- Možnost práce z domova, notebook, stravenkový paušál, 5 týdnů dovolené, káva na pracovišti a další
Nebojte se ozvat, i když plně neodpovídáte požadavkům. Třeba jen nevíme, že vás potřebujeme.
Práce na živnostenský list není překážkou.
Pokud po přečtení cítíte, že je to nabídka právě pro vás, pak nečekejte a pošlete na e-mail andrea.odehnalova@qcm.cz životopis s motivačním dopisem.
Budeme se na vás těšit!