Obchodník po telefonu / telesales
Hledáme šikovného obchodníka, který umí prodávat po telefonu a je na internetu jako doma. Naše firemní produkty se totiž v poslední době rozrostly o novinky, které je nejefektivnější nabízet a prodávat všem našim zákazníkům přes telefon. Jste to právě vy?
Jaká jsou naše očekávání?
- Víte, co je to telesales a máte alespoň 2 roky praxe na této pozici
- Máte výtečné komunikační, obchodní a prezentační dovednosti
- Vytrvalost a trpělivost jsou vaše silné stránky
- Proklientská orientace dává vaší práci smysl
- Jste komunikativní a týmový hráč
- Zvládáte levou zadní práci na PC (CRM systém, MS Office, Internet, Outlook, PowerPoint)
- Odpovědnost, spolehlivost a důslednost vás charakterizují
Co budete mít na starosti?
- Aktivní prodej našich vlastních produktů po telefonu (Portál pro vhodné uveřejnění, cz, Portál Dodavatele)
- Kontakt, rozvoj a obchodní péči o stávající klienty
- Vyhledávání nových potenciálních klientů
- Tvorbu obchodních nabídek
- Realizaci a dokumentaci obchodních případů
- Plnění plánu obratu
Co nabízíme?
- Hlavní pracovní poměr v centru Brna, ve firmě s 20letou historií v oboru internetových technologií a vzdělávání
- Zajímavou fixní mzdu a bonusy s neomezeným růstem
- Možnost kariérního postupu třeba až na pozici obchodního manažera
- Možnost růstu – můžete se u nás posouvat stále vpřed a vzdělávat se
- Náplň práce bude pestrá a uslyšíte se se spoustou zajímavých lidí
- Budete součástí pohodového, přátelského kolektivu
- Firemní benefity jako jsou stravenkový paušál, firemní akce, teambuildingy, jazykové kurzy, příspěvek na penzijní pojištění, dovolená navíc, sick days atd.
- Výbornou kávu každé ráno a společnou snídani každý kvartál
Pokud po přečtení cítíte, že je to nabídka právě pro vás, pak nečekejte a pošlete na e-mail andrea.odehnalova@qcm.cz životopis s motivačním dopisem.
Budeme se na vás těšit!
Obchodní manažer
Hledáme šikovného obchodníka, který posílí náš tým v Brně. Naše firemní produkty se v poslední době rozrostly o novinky, které potřebujeme dostat na trh. Jste to právě vy?
Jaká jsou naše očekávání?
- Máte výtečné komunikační, obchodní a prezentační dovednosti
- Proklientská orientace dává vaší práci smysl
- Jste komunikativní a týmový hráč
- Zvládáte výborně práci na PC (CRM systém, MS Office, Internet, Outlook, PowerPoint)
- Odpovědnost, spolehlivost a důslednost vás charakterizují
- Budete často na služebních cestách, jste aktivní řidič a máte řidičský průkaz sk. B
Co budete mít na starosti?
- Aktivní prodej našich vlastních produktů
- Obchodní péči o stávající klienty, osobní kontakt a jejich rozvoj
- Vyhledávání příležitostí a nových potenciálních klientů
- Tvorbu obchodních nabídek
- Realizaci a dokumentaci obchodních případů
- Plnění plánu obratu
Co nabízíme?
- Hlavní pracovní poměr v centru Brna, ve firmě s 20letou historií v oboru internetových technologií a vzdělávání
- Zajímavou fixní mzdu a bonusy s neomezeným růstem
- Možnost růstu – můžete se u nás posouvat stále vpřed a vzdělávat se
- Náplň práce bude pestrá a uvidíte se se spoustou zajímavých lidí
- Budete součástí pohodového, přátelského kolektivu
- Firemní benefity jako jsou stravenkový paušál, firemní akce, teambuildingy, jazykové kurzy, příspěvek na penzijní pojištění, 5 týdnů dovolené, sick days atd.
- Výbornou kávu každé ráno a společnou snídani každý kvartál
Pokud po přečtení cítíte, že je to nabídka právě pro vás, pak nečekejte a pošlete na e-mail andrea.odehnalova@qcm.cz životopis s motivačním dopisem.
Budeme se na vás těšit!
Analytik
Máte dobré analytické myšlení? Dokážete se i ve složitém problému zorientovat, přesně jej definovat a dekomponovat jej na jednoduché dílčí části? Do našeho týmu v Brně hledáme analytika pro analýzy klientských a produktových potřeb.
Co bude náplní vaší práce?
- Analýza klientských a produktových požadavků
- Identifikace klíčových funkcionalit a návrh komponent
- Analytické modelování
- Práce v týmu s produktovými manažery, programátory, návrháři GUI a testery
- Komunikace s klienty a partnery
Jaké jsou naše požadavky?
- Znalost modelování a UML
- Komunikační a vyjednávací schopnosti
- Schopnost jednat s klienty
- Schopnost naslouchat, porozumět a přesně definovat požadavky a řešení
- Týmovou spolupráci
- Samostatnost a spolehlivost
- SŠ/VŠ vzdělání
Co považujeme za výhodu?
- Zkušenost na podobné pozici
- Zkušenost s tvorbou webových aplikací
- Znalost problematiky veřejných zakázek a zákona o veřejných zakázkách
- Znalost problematiky digitálních podpisů
- Anglický jazyk na úrovni porozumění technickému textu
Co nabízíme?
- Práce na HPP
- Firemní benefity jako je stravenkový paušál, firemní akce, teambuildingy, jazykové kurzy, příspěvek na penzijní pojištění, dovolená navíc, home office, sick days atd.
- Motivující mzdové ohodnocení s bonusy
- Přátelské neformální prostředí v blízkosti centra Brna
- Práce pro významné klienty
- Nástup možný ihned
Pokud po přečtení cítíte, že je to nabídka právě pro vás, pak nečekejte a pošlete na e-mail andrea.odehnalova@qcm.cz životopis s motivačním dopisem.
Budeme se na vás těšit!
Produktová podpora elektronických nástrojů
Společnost QCM, s.r.o., výrobce software pro elektronizaci veřejných zakázek, hledá posilu do podpůrného týmu elektronických nástrojů.
Hledáme komunikativního člověka, který se bude starat o zákazníky využívající naše elektronické nástroje. Pohotového a pečlivého člena týmu, který bude vyřizovat zákaznické požadavky, udržovat dokumentaci a sdílet znalosti s ostatními členy týmu.
Co bude náplní vaší práce?
- Telefonická a e-mailová podpora klientů elektronických nástrojů
- Tvorba a údržba dokumentace nástroje
- Aktivní sdílení znalostí v týmu
- Participace na interních projektech oddělení
- Participace na rozvoji nástroje
Co očekáváme?
- Ovládáte český jazyk slovem i písmem na úrovni rodilého mluvčího
- Máte již praxi s telefonickou podporou zákazníků
- SŠ vzdělání zakončené maturitou
- Jste vysoce komunikativní a týmový hráč
- Jste aktivní a máte prozákaznický přístup
- Jste odolný vůči stresu
- Umíte se rychle orientovat při řešení problémů a požadavků klientů
- Jste pečlivý a důsledný ve zpracování získaných informací
Co považujeme za výhodu?
- Orientaci v zákoně o veřejných zakázkách
- Orientaci v problematice elektronických aukcí
- Znalost IT technologií
- Znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni
Co nabízíme?
- Perspektivní práci v Brně, ve firmě s 20letou historií v oboru internetových technologií pro významné klienty zejména ze státní správy a samosprávy
- Práci v příjemném kolektivu s možností zapojit se do dalších aktivit firmy
- Kanceláře s místem pro relaxaci
Čím vás budeme motivovat?
- Příspěvkem na stravování zaměstnance
- Kávou a jinými nápoji na pracovišti
- Letními i zimními teambuildingovými aktivitami
- Dovolenou navíc, home office, sick days
- Společnou firemní snídaní
- Příspěvkem na penzijní pojištění
Pokud po přečtení cítíte, že je to nabídka právě pro vás, pak nečekejte a pošlete na e-mail andrea.odehnalova@qcm.cz životopis s motivačním dopisem.
Budeme se na vás těšit!
Frontend senior developer se znalostí React.js
Do našeho týmu hledáme Frontend senior developera, který rád tvoří nová řešení a stejně tak vnímá význam udržitelnosti stávajících služeb a produktů.
Naše stěžejní činnost stojí na projektech v oblasti elektronických zakázek. Spolupracujeme jak se státní správou, tak i se soukromou sférou.
Oceňujeme jednotlivce, který roste spolu s námi v zajímavém oboru.
Na čem pracujeme?
- Vyvíjíme certifikované elektronické nástroje pro správu veřejných zakázek
- Vyvíjíme řešení pro uveřejňování, potažmo obchodování zveřejněných zakázek
- Věnujeme se strategickým projektům
- Podílíme se na konzultacích a vzdělávání za účelem zefektivnění procesů
Co vás s námi čeká?
- Vývoj a implementace front-endu internetových řešení zpravidla v Reactu
- Komunikujeme přes REST API i SOAP
- Vytváření HTML a CSS šablon
- Kódy ukládáme do GITu
- Vyvíjíme agilně v PHP na frameworku Symfony a interním frameworku Marwel
- Data ukládáme do databáze PostgreSQL nebo MySQL
- Údržba a rozšiřování stávajících řešení
- Používáme nejmodernějších technologie
- Nabízíme možnost učit se od zkušenějších
- Uplatníš tvůrčí myšlení
- Nabízíme spolupráci na strategických projektech
S čím u nás budete denně více či méně pracovat?
- React.js (Typescript), Node.js, Redux
- HTML5
- CSS (LESS nebo SASS), Bootstrap nebo MaterialUI, responzivní design
- REST API
- Docker
- GIT
- CI/CD
- Agilní vývoj
Co je pro nás plus?
- Pokud máte zkušenosti s vývojem software, ideálně v oblasti elektronických zakázek
Čím vás budeme motivovat?
- Možností používat moderní technologie
- Podělíme se o odborné znalosti
- Prací na řešeních, které využívá více jak 40 % trhu
- Nabízíme vzdělávací pátky, podporu při účasti na konferencích
- Příjemné kanceláře v M-Paláci s výhledem na Špilberk
- Přátelské prostředí, stabilitu a zázemí renomované společnosti QCM
- Možnost práce z domova, notebook, stravenkový paušál, 5 týdnů dovolené, káva na pracovišti a další
Nebojte se ozvat, i když plně neodpovídáte požadavkům. Třeba jen nevíme, že vás potřebujeme.
Práce na živnostenský list není překážkou.
Pokud po přečtení cítíte, že je to nabídka právě pro vás, pak nečekejte a pošlete na e-mail andrea.odehnalova@qcm.cz životopis s motivačním dopisem.
Budeme se na vás těšit!