Změny v komunikaci a více nabídek od dodavatelů přináší eKomunikace pro všechny uživatele systému E-ZAK

E-ZAK

eKomunikace je moderní nástroj vytvořený v souladu s novou Národní strategií veřejného zadávání.

Je to nástroj, který umožní dodavatelům okamžitě podat nabídku na vypsanou veřejnou zakázku přímo prostřednictvím Portálu Dodavatele (www.podo.cz)

Tento nový systém sjednotí všechny potřebné funkce do jednoho místa, čímž eliminuje nutnost využívání různých nástrojů zadavatelů.


Co to znamená pro zadavatele a na jaké výhody se mohou těšit?

Již začátkem července spustíme plnou verzi služby eKomunikace na Portálu Dodavatele a souběžně na nástroji E-ZAK.

Jaké pozitivní změny eKomunikace zadavatelům přinese?

  • Více nabídek od dodavatelů
  • Rychlá komunikace se všemi dodavateli z jednoho místa
  • Transparentnost a lepší přehled o podaných nabídkách

Jak pomůžeme zadavatelům s využíváním nové služby eKomunikace?

Tato služba bude pro všechny zadavatele k dispozici zdarma a její instalace proběhne automaticky s aktualizací systému E-ZAK

Využití je podmíněno zapnutím eKomunikace u každé konkrétní zakázky přímo zadavatelem ve fázi přípravy. V procesu zadávání se tedy nic nezmění, jen se objeví rozšíření možnosti příjmu nabídek a zpráv pomocí eKomunikace z Portálu Dodavatele.


Pro zadavatele, využívající nástroj E-ZAK, budou k dispozici podrobné návody pro snadné seznámení se s novými funkcemi a možnostmi, které eKomunikace přináší. Připravena pomoci uživatelům s jakýmikoliv dotazy nebo problémy bude rovněž zákaznická podpora.


Věříme, že nasazení eKomunikace zvýší efektivitu procesu zadávání veřejných zakázek a stane se pro zadavatele nepostradatelným pomocníkem.  

Zaujal vás tento článek? Napište nám.

* Povinná pole