eKomunikace

eKomunikace je moderní nástroj vytvořený v souladu s novou Národní strategií veřejného zadávání.

Umožňuje rychlou komunikaci mezi zadavateli a dodavateli veřejných zakázek a nabízí možnost okamžitého podání nabídky z jednoho místa do všech připojených nástrojů. 

Rovněž umí obousměrné zasílání zpráv k zakázkám, jako jsou dodatečné informace, námitky a podobně.


Rozhraní eKomunikace je přizpůsobeno dodavatelům, aby práce s ním byla co nejjednodušší. 

eKomunikace zprávy a nabídky od dodavatelů bezpečně dopraví do příslušného nástroje zadavatele.


Z našich elektronických nástrojů je eKomunikace využívána v systémech Portál Dodavatele a E-ZAK.

Hlavní výhody eKomunikace

Výhody eKomunikace pro zadavatele



  • Více nabídek od dodavatelů
  • Rychlá komunikace se všemi dodavateli z jednoho místa
  • Transparentnost a lepší přehled o podaných nabídkách

Výhody eKomunikace pro dodavatele



  • Transparentnost a efektivita procesu veřejných zakázek
  • Komunikace se zadavateli z jednoho centralizovaného místa
  • Podávání nabídek rychle a pohodlně bez zbytečných prodlev

Podpora pro dodavatele




Balíček školení pro dodavatele


Školení




Administrace veřejných zakázek


Administrace



Portál Dodavatele - všechny zakázky a služby na jednom místě


Portál Dodavatele

Podpora pro zadavatele



Zákaznická podpora, která vás pomůže nasměrovat na podporu produktu, který využíváte nebo vás provede případnými nečekanými situacemi 


Technická podpora



Certifikace našich elektronických nástrojů



Certifikace