E-ZAK

Certifikovaný elektronický nástroj pro evidenci, správu a řízení procesů zadávání veřejných zakázek a nákupů.

První nástroj svého svého druhu na trhu.


E-ZAK

Proč vybrat právě E-ZAK?

  • Ušetříte čas a navýšíte šanci na obdržení té pravé nabídky
  • Oceníte rychlost systému i vysokou efektivitu práce
  • Šetříte přírodu – celý proces je 100% elektronický
  • E-ZAK si můžete nastavit na míru vašim potřebám
  • Nástroj neustále rozvíjíme a vylepšujeme
  • Poskytujeme špičkovou telefonickou podporu

  • Dodavatelé mají E-ZAK rádi
  • Naše klienty neustále vzděláváme
  • Vaše data budou vždy v bezpeční díky certifikaci prostředí a šifrování
  • Nabídky v E-ZAKu se vám budou krásně číst
  • Připravené vzory dokumentů na vás v E-ZAKu už čekají
  • Za nás mluví reference – zeptejte se spokojených zadavatelů

e-zak/navrh-bez-nazvu-4

Jak pořídit E-ZAK?

Pronájem elektronického nástroje E-ZAK

V tomto případě si nepořizujete elektronický nástroj, ale na základě smlouvy využíváte E-ZAK v dohodnutém rozsahu po zvolenou dobu.

Cenu za užívání hradíte v pravidelných měsíčních platbách.


Nákup elektronického nástroje E-ZAK

Pokud zvolíte tuto variantu, získáváte licenci certifikovaného nástroje a jeho implementaci ve zvoleném rozsahu.

Současně s pořízením nástroje rozhodujete o variantě jeho provozu.

Doporučujeme E-ZAK provozovat v certifikovaném prostředí hostingového centra QCM.