🏠 Stěhujeme veřejné zakázky - přijďte bydlet k nám!
E-ZAK
PVU
Zadáváte veřejné zakázky jinde? Přijďte bydlet k nám! Přestěhujeme vás bez krabic, bez stresu - za pár dní vše hotovo.
Jste spokojeni s bydlením vašich veřejných zakázek? A přemýšleli jste, jestli by jim jinde mohlo být ještě lépe? Místo, kde vaše zakázky bydlí, ovlivňuje nejen vaši práci, ale i zákonnou správnost, přehlednost a bezpečnost. Možná nastal čas se přestěhovat.
Naše nástroje Portál pro vhodné uveřejnění nebo E-ZAK vám nabídnou nový, pohodlný domov pro vaše zakázky. Za necelý rok (srpen 2024 – květen 2025) jsme už přestěhovali 211 firem a 3 500 zakázek. A další už balí krabice. Co vy? Přidáte se?
🪄 Proč měnit adresu vašich veřejných zakázek?
- Staré řešení už vám nevyhovuje?
Nespokojte se s nižším standardem. Naše nástroje jsou pravidelně aktualizovány, aby odpovídaly vašim potřebám. - Zdražili vám nájem? A přitom všechny funkce zůstaly při starém?
U nás se nemusíte bát několikanásobného navyšování cen během jednoho roku. - Bydlení stárne? Údržba nikde, podpora mlčí? Čas se pohnout dál.
Pokud vám nevyhovuje aktuální stav elektronického nástroje pro správu vašich veřejných zakázek, rádi vám nabídneme funkční a moderní řešení. - Chcete moderní nástroje a přehledné rozhraní?
U nás najdete nejen to. Na našich zákaznících nám záleží a jejich podnětům nasloucháme. Díky tomu jsou naše nástroje nejpoužívanější při práci s veřejnými zakázkami. - Záleží vám na dobré podpoře a jednoduchosti?
Na naše kolegy z technické podpory jsme opravdu pyšní - jsou vám k dispozici každý všední den a vždy pomůžou. - Zakázky si zaslouží lepší domov.
A u nás se o ně budeme starat jako o vlastní.
📦 Stěhování? S námi snadno, rychle a s úsměvem.
- Poradíme vám, který nástroj je pro vás ten pravý.
Nevíte, který z našich nástrojů je pro vás vhodnější? Portál pro vhodné uveřejnění nebo E-ZAK? Rádi vám nabídneme bezplatnou konzultaci, kde prodiskutujeme vaše možnosti a navrhneme vhodné řešení. A to klidně hned –zarezervujte si konzultaci zdarma. - Přestěhujeme vás během několika dnů.
Od objednávky nového elektronického nástroje k jeho praktickému používání vás skutečně dělí jen pár dní. My vám budeme celou dobu oporou. - Při stěhování nic neztratíme, nerozbijeme ani nevysypeme.
Vaše zakázky jsou u nás v bezpečí. - Postaráme se o vás.
S novými nástroji vás plně zaškolíme a naše podpora je vám k dispozici každý všední den na telefonu i e-mailu. - Změnu profilu ve Věstníku veřejných zakázek zařídíme zcela zdarma.
Ve Věstníku veřejných zakázek za vás vyřešíme zveřejnění aktuálního platného profilu zadavatele i zrušení stávajícího.
Tato nabídka platí v případě migrace vašich zakázek do našeho nástroje.
🛋️ U nás se rychle zabydlíte.
- Přehledné prostředí nástrojů.
Naše nástroje jsou velmi uživatelsky přívětivé. Pokud přece jenom narazíte na drobný zádrhel, jsou vám k dispozici online manuály nebo naše technická podpora. - Funkce, které si zamilujete.
Naše nástroje pravidelně aktualizujeme a vydáváme nové verze. Vy se tak můžete těšit na novinky, které reflektují aktuální situaci ve světě veřejných zakázek. - Špičková podpora, kde mluvíte s člověkem, ne s chatbotem.
Naši kolegové z technické podpory jsou tu pro vás každý všední den. Na telefonu i na e-mailu. A rádi vám pomůžou. - Žádné skryté poplatky.
Na čem se domluvíme, to platí. Nemusíte se bát neočekávaných faktur nebo navyšování cen několikrát ročně. - Získáte víc než jen přístup
Pro naše uživatele nabízíme pravidelná školení, kurzy a webináře. Vše srozumitelně a od lidí, kteří nástroji opravdu rozumí.
📬 Ozvěte se nám a stěhujeme!
Změna je na dosah – a u nás je to změna k lepšímu.
Kontaktujte nás:
- telefonicky: +420 538 702 721
- e-mailem: obchod@qcm.cz
- nebo pomocí formuláře níže.
Těšíme se na vás!