Novinky Portálu Dodavatele verze 6.2.0

PODO

Portál Dodavatele 6.2.0 přináší celou řadu novinek, které zjednodušují a zlepšují práci při hledání zajímavých veřejných zakázek.

Nejviditelnější změnou je optimalizace hlavní obrazovky, aby se zpřehlednila orientace na stránce. 

Sjednotili jsme grafické prvky, což by mělo přinést intuitivnější práci s  Portálem Dodavatele.

Na hlavní stránku jsme přidali nejdůležitější kategorie zakázek, které vedou přímo na jejich seznam.

Upravili jsme odkazy na mobilní aplikace Portálu dodavatele, které zajistí včasné oznámení o zakázce.




Zjednodušená sekce základních statistik  



Přehledné řazení veřejných zakázek do kategorií 





Další funkční změny:


  • Úprava filtrování dle stavu a termínů


Jednou z klíčových změn je úprava filtru podle stavu a termínů. V nové verzi jsme filtrování zjednodušili na nejpoužívanější kritéria a odstranili nelogičnosti při ukládání filtru.

Stávající nastavené filtry uživatelů zůstanou zachovány, ale budou převedeny do „read-only“, s možností filtr odstranit.

Nově bude možné filtrovat zakázky, u kterých je povolená plná verze eKomunikace, tedy mimo jiné možnost, podat nabídku přímo z Portálu Dodavatele.


  • Úprava zasílání notifikačních e-mailů


Notifikační e-maily prošly změnou, která zahrnuje i přehlednější možnosti nastavení. Tato nastavení byla přesunuta z původní sekce „Filtry a notifikace“ do nové sekce „Můj účet“. 

Uživatelé si tak nyní mohou jednodušeji spravovat notifikace přímo ve svém účtu. Na výběr mají ze 4 možností zasílání viz. Obrázek. 




1. Email s notifikacemi o nalezených zakázkách dostanou jen v případě, že se opravdu našla nějaká zakázka vyhovující uživatelem nastaveným filtrům

2. Druhá možnost je dostávat oznámení jen když je nalezena odpovídající zakázka a pokud se nic nenajde poslední 3 dny pak dojde oznámení, že zatím nebylo nic nalezeno

3. Třetí možnost je podobná jako druhá s tím, že připomínací interval je týdenní.

4. Emaily s notifikacemi budou zaslány vždy. 



  • eKomunikace – hromadné označení zpráv jako přečtené


Další vylepšení se týká funkce eKomunikace, kde je nyní možné hromadně označit všechny zprávy jako přečtené. Tento krok výrazně urychluje práci s větším objemem zpráv a umožňuje lepší organizaci komunikace. 




  • Potvrzení o odeslání nabídky


V nové verzi 6.2.0 mají uživatelé možnost stáhnout potvrzení o odeslání nabídky ve formátu PDF. Toto potvrzení je důležitým dokladem pro dodavatele. Navíc byl přidán odkaz, který umožňuje snadný návrat zpět do zadávacího postupu a do sekce eKomunikace, což usnadňuje navigaci a práci s dokumenty.





  • Aktuální odkazy pro stahování mobilní aplikace v patičce


V nové verzi byly do patičky portálu přidány aktuální odkazy na stahování mobilních aplikací (MA), čímž se usnadní přístup uživatelů k těmto aplikacím přímo z webu. S mobilní aplikací Portál Dodavatele máte okamžitý přehled o nových vypsaných zakázkách, ať jste kdekoliv.   




  • Statistiky – počet povolených eKomunikací

Na stránce statistik byla přidána nová funkce, která umožňuje zobrazení počtu zakázek s povolenou funkcí eKomunikace. Uživatelé mohou tuto statistiku najít na adrese Statistiky.



  • FAQ v patičce webu


Sekce FAQ byla v nové verzi přesunuta do patičky webu, což zjednodušuje její dostupnost pro všechny uživatele a zajišťuje snadnější přístup k odpovědím na časté dotazy. 

Zaujal vás tento článek? Napište nám.

* Povinná pole