Portál občana 

Portál občana je nástroj pro efektivní online komunikaci občana s úřady. 

Občan získává možnost řešit životní situace, podávat žádosti, vyplňovat formuláře a další potřebné činnosti bez nutnosti osobní návštěvy dané instituce. 

Přínosem pro zaměstnance úřadu je zejména úspora času s administrativou a s tím související snížení chybovosti, kompletní a přehledná evidence, informovanost a transparentnost uvnitř úřadu i směrem k veřejnosti. 


 


Co získáte s nástrojem Portál občana?

VÝHODY PRO ÚŘAD


  • Zpřístupnění úřadu i mimo pracovní dobu
  • Snížení administrativy a úspora času
  • Transparentní a snadno dostupné informace pro občany i pracovníky úřadu
  • Možnost využívat řešení splňující principy eGovernmentu, které je zahrnuto i ve strategických plánech rozvoje veřejné správy ČR.




VÝHODY PRO OBČANA


  • Možnost řešit životní situace prostřednictvím interaktivních elektronických formulářů
  • Přehledné získávání informací na jednom místě
  • Podávání online žádostí
  • Kontrola a přehled závazků občana

portal-obcana/bez-nazvu-500-x-500-px

Funkce Portálu občana

Výběr funkcí je možné sestavovat individuálně dle potřeb jednotlivých úřadů. 


Mezi základní patří např.:


  • Formulář přihlášky k poplatku za psa
  • Poplatky za komunální odpad
  • Podatelna - obecné formuláře pro podávání žádostí
  • Žádost o užívání veřejného prostranství
  • Žádost o poskytnutí informací
  • Přiznání místního poplatku z ubytovací kapacity
  • ...a další


Máte zájem o více informací nástroje Portál občana? 

Kontaktujte naše obchodní oddělení, rádi s Vámi projednáme vhodné nastavení Portálu občana pro vaši instituci.


Kontaktujte nás