Produkty

Komplexní elektronizace veřejných zakázek

Elektronický nástroj E-ZAK, který využívá více jak 1 900 zadavatelů, je naší vlajkovou lodí. Hlavní výhodou tohoto systému je schopnost přizpůsobení na konkrétní podmínky zákazníka. Ačkoliv je každý zákaznický systém unikátní, umožňuje zároveň jednoduchou aktualizaci a rozšiřitelnost. E-ZAK nabízí komplexní řešení elektronizace veřejných zakázek v organizaci.

Analytický a přehledový nástroj veřejných zakázek

Manažer veřejných zakázek poskytuje vedoucím pracovníkům úřadů (tajemníkům, starostům, ředitelům, apod.) nástroj na získávání manažerských informací o probíhajících, plánovaných i ukončených veřejných zakázkách v jejich organizaci, případně v příspěvkových či řízených organizacích. Modul přehledně nabízí cenná data, která poslouží při rozhodování, plánování a kontrolování veřejného zadávání v organizaci. Systém přehledně vizualizuje zadávací proces zakázek v organizaci, umí hodnotit kvalitu veřejných zakázek určenou na základě bodového ohodnocení, které je stanovené výpočetním algoritmem. Ten zohledňuje pečlivost vyplnění jednotlivých údajů zakázky, jako jsou např. zákonem požadované položky, její lhůta, NIPEZ/CPV kódy a dokumentace. Manažer veřejných zakázek je algoritmizované know-how o veřejném zadávání od tvůrců zadávacích systémů E-ZAK, PVU a Portálu Dodavatele.

Nejrozšířenější elektronický nástroj na trhu

Portál vhodne-uverejneni.cz je největším portálem v ČR, který poskytuje profil zadavatele včetně plnohodnotné elektronické komunikace. Využívá ho bezmála 12 000 ověřených zadavatelů. Uživatelé mají k dispozici základní zadávací postupy, které umožňují plně elektronizovat zadávací řízení v souladu se zákonem č. 134/2016 Sb. Mohou tedy nejen elektronicky přijímat nabídky, ale rovněž elektronicky komunikovat s uchazeči.

Portál Dodavatele

Portál Dodavatele (PoDo) je unikátní systém, který integruje všechny veřejné zakázky v České republice. Díky pokročilému vyhledávání umožňuje dodavatelům hledat zakázky podle přesných kritérií, a tudíž nabízí jistotu, že najdou přesně to, co potřebují. Inteligentní filtry umožňují nastavit sledování konkrétních zakázek. Absolutní komfort pak představuje možnost zasílání aktuálních informací a veškerých změn u vybraných zakázek – buď okamžitě, nebo souhrnně jednou denně. 

Do Portálu Dodavatele se lze jednoduše přihlásit prostřednictvím Centrální databáze dodavatelů. 

Formuláře úřadů

Každý formulář ve státní správě by mělo být možné podat přes internet. S řešením přichází nový produkt QCM e-forms, tedy elektronické formuláře, díky kterým mohou občané přistupovat k většině formulářových agend obecních úřadů i úřadů státní správy elektronicky.

Elektronické formuláře výrazně zjednoduší proces podání i zpracování. Občan může vyplnit podání pohodlně na webu, a to i bez elektronického podpisu. Podání se dostane do podatelny úřadu elektronicky.

Funkční elektronický nástroj

FEN je komunikační platforma integrující to nejlepší ze současných elektronických nástrojů. Slouží jako koncentrátor veřejných zakázek od jednotlivých zadavatelů, a prezentuje je v jednotném rozhraní pro dodavatele, čímž jim usnadňuje přístup k zakázkám a umožňuje podat nabídku z jednoho místa a s jedním uživatelským účtem. Zároveň respektuje odlišné požadavky na funkcionalitu elektronických nástrojů ze strany jednotlivých zadavatelů.

Centrální nákup

Centrální nákup (CNKP) je unikátní elektronický systém pro centrální evidenci nákupů zadavatele a zřizovaných příspěvkových organizací. Je propojený se systémem procesování veřejných zakázek. CNKP umožňuje uživatelům objednávání z
e-katalogu vysoutěžených položek, sběr požadavků na položky z
e-katalogu a jejich následné vysoutěžení.

Výhody systému CNKP jsou jednoduchost uživatelského rozhraní, zefektivnění nákupů, vysoká transparentnost nákupů, flexibilní doplňování e-katalogové nabídky a mnoho dalšího.